Pages

Monday, December 31, 2012

Wahai Perempuan, jadilah hamba Allah


Wahai perempua
Kerna nafsu kau sanggup menjadi kuda tunggangan iblis.

Wahai perempua n,
Tanpa hitam putih, Ku tahu apa di dalam hatimu, akan tujuan pertanyaanmu juga segala tipu helahmu.

Wahai perempuan,
AKU ALLAH, aku tidak perlu kata-kata dan perantara untuk membongkar kejahatanmu dan dia.

Wahai perempuan,
Dirimu sudah Berjaya menjadi sebahagian tentera dajal kerna pakatan jahatmu.

Wahai perempuan,
Tanpa kau sedar, kau telah diperalatkan untuk memuaskan nafsu serakahnya.

Wahai perempuan,
Bodohnya engkau menghalalkan hukum demi membantu mereka yang bukan mahrammu.

Wahai perempuan,
Hatimu yang kotor menyebabkan kau tidak mengenal kebaikan dan keburukan.

Wahai perempuan,
Kaulah perempuan pertama yang berjaya menjadi syaitan manusia.

Wahai perempuan,
Ketahuilah sesungguhnya AKU Allah, tiada terlindung apa jua tindakan yang sedang kau buat dan bakal kau lakukan.

Wahai perempuan,
Kekotoran jiwamu membuat kau lupakan siapa AKU, TUHAN PENCIPTAMU.

Sesungguhnya wahai perempuan,
Aku benar-benar simpati padamu.. Tiada pedoman yang menunjukmu.

tulisan: an-Nur

No comments:

Post a Comment