Pages

Wednesday, January 22, 2014

Laman Sosial

Bloging-ada yang menjadikan ia satu hobi, public diary, full time blogger, personal closet, recepi collection, journeys, novel, macam-macam lagi. Satu yang sama, semua orang MENULIS dengan pelbagai aksi dan cara. Namun tujuan pasti berbeza. Apa jua objektif, kita semua sama = MENYAMPAIKAN. Walaupun sepatah perkataan yang ditulis dan ia memberi manfaat pada yang membaca, itu juga satu amal berpanjangan. Tak lupa juga muka buku dan pencicit..gunalah sebaik mungkin, moga bermanfaat kepada diri dan semua. Walau sepatah perkataan ia akan akan dihitung sebagai amal.. cubalah coretkan sedikit sebagai amal jariah.
Kadang-kadang kita menulis perkara santai, kisah keluarga, perjalanan diri, kita fikir itu perkara kosong. Sebenarnya ia tetap menjadi ilmu pada yang tidak mengetahui, juga mungkin menjadi inspirasi kepada yang baru bermula.
Jadi, teruslah menulis asalkan ia tidak menjadi mudharat, atau tidak terkandung unsur negative serta tidak menjatuhkan maruah diri.Kita bersama-sama beri manfaat sesama kita menuju ke jalan akhir.

No comments:

Post a Comment